Roadtrip

Håll i hatten, nu blir de uppdatering från helgens gärningar!

Fredag; Avrundade jobbveckan me jacuzzimys. Emma, Evylyn, jag å två tvättbjörnar myste i poolens dunkla belysning under fredagskvällen. Tvättbjörnarna gjorde dock endast en kort entré då de mest intresserade sig av gamla pizzakartonger.
Vart sängdags tidigt i Rockan.

Lördag; Vid 9-tiden rullade vi ut från Emmas garageuppfart. Mot The Hamptons åkte vi, ca 1½ - 2 timmars restid. Väl i Hamptonsområdet gick de trögare att ta sig fram; de va proppfullt me folk å bilar överallt!
Vi tog oss först till Long Islands ostligaste punkt i Montauk, där den kända fyren ligger, sen åkte vi vidare mot East Hamptons, som är mest känt för sin täthet av kändisar, så avslutade vi me hussightseeing å bad på Coopers Beach i South Hamptons.
Ruskigt lyckat!

På kvällen svidade vi om å drog ut i Long Beach, på vårt kära The Inn. Sista gången för mig, sista gången för Trevliga Tre.. Tungt.

Söndag; Sov bort i princip hela dagen. SKÖNT! När våra lama kroppar skrek efter mat beställde vi vår favoritpizza från Dominos hemsida. Ca 20 min senare ringde de på dörren.
Slängde på Jaws på datorn, vilket var något av den sämsta idén vi kom på. Rikskass film, men den är ju ändå en klassiker så vi tragglade igenom hela. 
Sen vart de lite kinesiskt å påvägen hem en glass på Red Mango.
Va kan jag säga? Vi åt bort vår söndag!

Måndag; Idag är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Barnens camp är över vilket ger mig mer jobb på dagarna. Å idag va dom allt annat än samarbetsvilliga..
Poolen blev som vanligt de givna tidsfördrivet.
Nu klipper ögonlocken.

Miss you all, take care
love Jessica




































Bilderna talar för sig själva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0