Oreos

Stannade mest hemma idag. Vart några svängar till Malverne för hämtning å lämning. Vi kollade film å pusslade.
Efter middagen åkte jag hem till Emma. Vi tryckte glasstårta å oreos me mjölk, gott. Jag är förvånad att jag fortfarande kan se mina fötter. Efter ett år av hetsätning borde de inte finnas en möjlighet att se sina egna fötter under magen. Kanske bara beror på att jag har ruskigt långa fötter...?

Nu jäklar är de nära. På lördag åker jag. Japp på lördag som i lördag den här veckan. Hur gick de till?
Pratade me den nya au pairen idag. Hon kom till USA idag, till au pair skolan. En annan har ju tydligen stämplat ut sin 12 å sista månad. Å hur gick nu de till?

Miss you all, take care
love Jessica












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0