LAX

Meeeeeen hur hamnade jag här?!
Jag sitter i en relaxavdelning på LAX, Los Angeles, Kalifornien. Jag har "tagit in" på en relaxavdelning me sköna fåtöljer, internet å snacks för 25 dollar.
Resan gick bra. Direkt efter starten somna jag å sov bort ca 4 av 6 timmar. Resterande två timmat vart de musik, tidiningar å så spana jag in de as coola landskapet under oss. De är obeskrivligt! Så me andra ord ska jag inte ge mig på en beskrivning... ;)

Igår kom den nya au pairen till famljen, så vi var vid poolen. På kvällen firade vi min födelsedag, igen. Tårta, ljus, sång å paket. Jag fick presentkort på Forever 21 av Emma å Evylyn, å av min värdfamilj fick jag ett jättefint halsband.
De vart tårar när alla skulle bege sig hemåt. Även fast jag kommer hem igen om 2½ veckor så har vi inte varit ifrån varann så längen sen jag kom till NY.
Jag va uppe till halv 2 i natt å packade, duschade å kollade igenom allt.
Klockan 4 i morse kom finaste Emma å hämtade mig. Vi åkte till JFK, checkade in min väska, åt frukost tillsammans innan de blev kramkalas.
Tack Emma, fina du!

Hittade i min väska lite brev å pengar som min värdmor lagt ner i min väska. En teckning å två brev; de ena från min värdmor å de andra från de äldsta värdbarnet. Tårarna ville mer än gärna tränga fram, men jag bet ihop å la ett leende på läpparna ist. Tänka sig att jag haft sån tur att få leva me dessa underbara människor i ett år.
Å att en så stark kärlek kan växa fram under ett år. De är ganska fantastiskt egentligen.

Miss you all, take care
love Jessica


Tröttheten är ju ett faktum, men jag är glad ändå!


Inte så pjåkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0