Högklassig helg

Hanns me så fruktansvärt mkt den här helgen!

Fredag; Efter jobb å pizzanight vid poolen åkte jag hem till Emma. Trevliga Tre myste denna kväll me SATC-flickorna. Vilken match made in heaven!

Lördag; Jag å Emma vaknade upp i hennes säng, gjorde oss iordning å pallrade oss iväg till 11.30-tåget mot Manhattan.
Först blev de en promenad i Harlem, ngt utav de minst charmigaste områden runt Manhattan.. Efter en ca 30 mins promenad å en galen man hack i häl som skrek om "skjuta dom jävlarna" å "kunde lika bra döda dom" insåg vi att de här kanske inte va så himla läckert. Vi drog tillbaka till Manhattan, gick på American Museum of Natural History, vilket va mer facinerade än va jag trott. En annan är ju inget stort fan av museum..
Vi tog en promenad genom Central Park, slog oss ner på en stor gräsplan me diverse Manhattanbor å vilade upp oss lite.
Sen tog vi oss ner till 26 street å Museum of Sex där vi häpna beskådade underliga ting. Begav oss vidare mot Times Square där vi skyfflade in världsgod middag på Applebees. Mer än mätta å belåtna shoppade vi loss på den gigantiska Forever21-butiken mitt på Times Square.
Somnade hemma hos mig denna kväll. Tröttare än tröttast, men mkt mkt nöjda!

Söndag; En annan va uppe me tuppen (7 am) för att jobba några timmar. Emma sov sött i sängen de lilla aset ;)
Mer shopping åt folket, så vi drog till de stora mallet där vi började me att äta frukost/lunch/middag; köttfärslimpa på Cheesecake Factory. Efter de klippte jag mig. Va dags att få ordning på de gamla riset. Sen shoppade vi!

Kl 5 lämnade jag Emma hemma hos henne för hon skulle jobba. Jag åkte till poolen en stund å ungicks me min värdfamilj.
Kl 9 somnade jag så fort huvudet touchade kudde. Herregud vilken trötthet av en uppspäckad helg!

Miss you all, take care
love Jessica


Harlem


Upper West Side


American Museum of Natural History




Den största alligatorn någonsin hittad


American Museum of Natural History






Central Park



Central Park


Central Park




Trerätters från Applebees; mums!


Nöjda

Kommentarer
Postat av: E

sådär ska vi ha det när vi har det som sämst <3

2010-08-09 @ 18:01:38
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0