Feeling hot, hot, hot

Idag va de fruktansvärt varmt! Ni vet sådär när man bara står, i skugga, å gör absolut inte ett smack å ändå svettas man?! Precis så va de.

Jag drog me mig barnen till kusinerna, lekte lite å åt lunch där. Sen åkte vi till "the library" (ah ni får ursäkta men jag har glömt bort hur de stavas på svenska.. de ser bara fel ut när jag försöker). Vi lånade lite filmer å böcker åt barnen sen stanna vi vid poolen resten av dagen.

Nu kom vi precis hem. Jag, min värdmamma å alla barnen åkte till JFK för att hämta deras gamla au pair som ska hälsa på. Efter att ha stressat dit ser vi att planet är ca 2½ timmar försenat.. Tröttsamt, men de är sånt som händer. Så nu är vi hemma igen, eftersom vi bor ca 10 min från JFK, å väntar. Stannar nog hemma den här gången å tar en dusch ist. Svettades ju som sagt en hel del idag...!

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Evylyn

Bibliotek ;) Hahahahha men jag vet precis hur det är, ibland är det lättare med engelska ordet!

2010-08-06 @ 05:39:27
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: E

Men suuuuck! Prova tracka planet på internet ;)

2010-08-06 @ 05:50:19
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: jess

aaaah sådär ja!!



men fröken e, nu va de ju inte jag som höll i planeringen utan du vet vem ;) då blir de lite vims

2010-08-06 @ 06:38:42
Postat av: [Foto & Vardag]

länge sedan man var på ett bibliotek -_-

2010-08-06 @ 07:21:37
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0