De går for när man har roligt

Somnade klockan 9 igår. Jag va helt död..!
Idag va vi en sväng till biblioteket (rätt stavat?) lilltjejen gick på ngn slags "hundläsning" där hon fick läsa en bok för en hund. Ingen aning va de ska vara bra för, men de såg iaf gulligt ut. Vi hämtade sen mellanbarnet efter simningen å åkte sen vidare till poolen där Gabi å kusinerna redan va. Stannade där i vanlig ordning till kvällen.

Framåt 8.30 kom Emma, Evylyn å Evylyns syster Carro på besök. Vart poolhäng å senare kom den gamla au pairen oxå.

Nu kom vi nyss hem. Har duschat å fixat lite. Jag å D (den gamla au pairen) gick igenom va vi fyndat i helgen, å de är så kul för vi har så lika smak! Några saker vi hade köpt va samma! Helt sjukt =P

Tog förövrigt fram resväskan idag, den som stått i mitt gamla rum i huset under hela renoveringen + översvämningen. Jodå, den va fortfarande i bruk, dock behövdes en lite upputsning så jag å min värdmor tvättade av den. Nu är den hemma i lägenheten. Nej, jag är inte knäpp å ska packa varenda pryl nu på stört. Men de är faktiskt bara 11 dagar kvar till Kaliforninen, å de är mkt som ska hinnas me å de sista jag vill göra är att idiotpacka dom sista dagarna. Börjar därför packa ner saker jag inte använder så är de ur vägen.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: E

"ingen aning va de ska va bra för" hahahhaha nej de kan man fan undra :P

2010-08-10 @ 13:24:54
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0