Åååh så bra!

Barnen var hemma hela dagen idag, så jag lyxade till de å gräddade pannkakor till lunch åt dom. Svenska såklart. De var lika poppis som sist!
Släpade me dom till poolen, där vi stannade resten av eftermiddagen. Simtävlingar å uno-kort.

Plockade upp Emma å vi drog på "pre-shopping tour" skulle man kunna säga. Vi rekade framtida köp alltså.
Nöjda me vår förhandstitt slängde vi oss i Emmas säng för att slänga på en film. Då jag till min lycka hittade hennes Sex and the city-box! Jag studsade upp å ner på golvet me boxen tills jag fick Emmas medhållande nick.
Åh så himla bra de är, Sex and the city! Återföreningen me min egna box i Sverige kommer att bli kär. Då ska vi köra en nystart.

Meen då, nu blev de en sen kväll igen. De där me sömn är jag inge bra på..

Miss you all, take care
love Jessica




Carries trappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0