20-årsdagen

22 augusti 1990, de va då jag föddes.
Idag är de exakt 20 år sen.

Dock har jag inte känt att de är min födelsedag riktigt. Har ju redan firat den  2 ggr å vet att en tredje gång kommer upp när jag är tillbaka i Sverige. Men värt att nämnas är alla grattishälsningar jag fått! Ni förstår inte hur mkt de betyder! Riktigt glad blev jag =)

Annars har dagen sett ut som följande;
Vi började me en promenad ner längs boardwalken här i Hermosa Beach. Riktigt fint va de. Å självklart fanns ju dom kända "livräddningshusen" längs stranden, som västkusten är så känd för. Vi köpte en glass från Cold Stone å satte oss ute på piren å kollade på fiskare. Vi kikade i lite affärer innan vi drog å kollade in en fiskemarknad. Förövrigt såg vi en pire som har varit me i serien OC. Den ska vi nog utforska närmare om vi får tid över.
Nu på kvällen gick vi ner till stranden, tog me oss picknick å kollade in strandkonserten som dom anordnat där idag. Sunrise Concert
Avslutade kvällen me The Hangover. För de kan ju aldrig slå fel...!

Förövrigt kan jag nämna att jag spenderade hela gårdagen på flygplatsen å väntade in mitt resesällskap. Dom landade strax efter 7, så vi tog en taxi raka vägen till vårt boende. Gick ut å åt middag å sen hängde vi här tills vi slocknade av utmattning efter tidig uppstigning, flygresor å tidsomställningar.
Kan tala om att de nu är -9 timmars skillnad mellan Kalifornien å  Sverige.

Lägger upp lite bilder i morrn!

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: m

Du är bäst!

2010-08-23 @ 14:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0