Time flies

Jag va inne pa min CC-sida idag, for att kolla upp flygbiljetter hem. Laste all information om "den sista tiden".
Kan tala om att de kandes helt galet.

De kanns som igar nar jag satt hemma vid datorn, ungefar vid samma tid pa aret, och kollade framtida familjer. Da kandes de som att dagen jag skulle planera min hemresa aldrig skulle komma.
Men sanningen ar den att de borjar bli dags.

Jag ar inne pa min 8:de manad. Snart borjar min 9:de. Ar de ngn annan an jag som ar lika forundrad over vart i hela havet dessa manader har tagit vagen?
Kanslorna ar blandade. Jag bor i en underbar familj som jag kommer sakna ofattbart mkt. Jag bor alldeles intill Manhattan. Jag har hittat underbara vanner. Och framforallt har jag hittat en ny sida av mig sjalv. Den har vagade Jessica har jag aldrig mott forut, men hon ar varmt valkommen!

Den omedvetna nedrakningen sager 20 veckor.
De ar som att rakna ner till studenten redan vid nyar. Eller att rakna ner fran min fodelsedag till julafton.
De kanske later lange, men believe me: time flies

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack gode gud för det!!

2010-04-28 @ 09:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0