Shopaholic ?

Jag är väl hopplös?!
Jodå, allt verkar som de får plats i mina resväskor inför hemfärd, än så länge....... (vill även tillägga att jag har x-antal månader kvar här, så än är de ett tag kvar att hålla i pengarna) Så jag väl bara tvungen att köpa att par nya skor idag?! De kan ju vara bra å ha. Dom va ju snygg. Och sköna.
De ser inte bättre ut; jag har gått å blivit beroende tror jag bestämt.

Hur som helst gjorde jag andra nyttiga saker idag, förutom shoppandet. För de vill jag nog påstå anses som en nyttighet nuförtiden.
De vart en promenad i stek het sol å packning av huset.
Som vanligt har jag av min konstanta förvirring lyckats kasta om dagarna, så för att lägga svart på vitt; vi flyttar inte i morgon, flyttbilen kommer på lördag!
De va allt, tack för mig.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha ja sa ju att ni skulle flytta på lördag =) varför lyssnar du inte på mig? =P



älskar å saknar dig galet mycke!!! Puss puss puss

2010-04-16 @ 09:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0