Central Perk

Blev en dag i parken i solen idag. Jag tog me mig lillpojken, akte och hamtade Hannah och hennes 2ariga vardbarn, sen akte vi mot parken i Cedarhurst. Efter en stunds lekande kom Emma.
Till lunch blev de en fika pa sjalvaste Central Perk. For er som inte vet; cafeet som ar kant fran Vanner.

Nu kom jag nyss hem fran Evy dar jag och Emma valdgastade hennes soffa. Sjalvklart blev de en koffe och The Hangover. Lyxade till de me farska jordgubbar dagens sommarkansla till ara!

I morrn vantas nagra timmars jobb faktiskt. Mina vardforaldrar va tvugna att jobba.
De blir en lugn helg me andra ord!

Miss you all, take care
love Jessica


VIKTIGT!!

Pga av roran, risiga internetuppkopplingar m m, sa har jag missat att blogga om ngt. Som jag absolut inte missat i mina tankar!
GRATTIS i efterskott varldens bastaste farfar! (20/4)
Du ska veta att jag tanker pa dig och saknar dig massor! Finaste du =)
Hoppas din dag blev jatte bra, och att de kanske t o m blir annu battre nar ni firar den i morrn!
Alskar dig <3

Kommentarer
Postat av: mickis

åååh central perk!! :D

2010-04-25 @ 18:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0