Central Park

Woho, vi hann me tåget i morse!
In mot city blev de. Promenerade längs 5th ave, stannade till vid Grand Central Station å sen in på ett cafe för att köpa lunch. På en klippa mitt i Central Park befann vi oss lagom till lunchtid.
Allting va perfekt; jag satt där med min bästa vän/syster, njöt av solen, njöt av utsikten över parken å hästarna.

Men alltid ska väl ngt gå åt pipsvängen..
En av cola flaskorna välte såklart, å vart om inte rakt ner i mina byxor skulle den brunsvarta vätskan rinna..?!
I stundens hetta svor jag å muttrade överreagerat mot min stackars syster som såklart inte lämnat flaskkorken (korchen) öppen me flit.
Ingen big deal, eftersom solen sken solade jag rumpan tills byxorna torkat.
Inte en minsta fläck; dom va som nya!

Nu ligger vi här på dubbelluftmadrassen som fungerat utmärkt som säng dessa veckor. De är lite roligt de där att dela luftmadrass me ngn. Om man vänder sig om lite för hastigt under natten, sådär när man bara kastar sig runt, så vaknar den andra halvägs upp i luften.
De är som att sova i en hoppborg.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0