Svanprinsessan

It's getting hot in here! Snacka om värme idag! Jag tog en promenad till stadens bank å postkontor (nu är breven på väg till farmor/farfar å mormor, äntligen) Jag tog en extra lång promenad för att avsluta me en lunch på subway. När jag kom hem igen var jag helt utmattad av värmen så jag slängde på mig bikini å solade mig på den uppblåsbara svanen som flyter runt i poolen. De va verkligen fridfullt. Tog några varv i poolen sen oxå för å få lite rörelse i kroppen. "5" ville även lära mig några av sina speciella hopp i poolen, så jag lärde mig några tills jag hade så mkt vatten i öronen så jag knappt hörde ett smack. På kvällen kom kusinerna till barnen hit me sin mamma å åt middag me oss. Vi avslutade kvällen me kaffe, glass å grillade marshmallows över den öppna elden. Jag å "5" lekte även lite i jacuzzin en stund. De va en lyckad dag idag. Jag hann me allt jag ville göra å hann njuta av min ledighet å av sommarens sista dagar. Men fick höra idag att de även kan bli varma dagar ända in i november här. En kan ju alltid hoppas!
Nu har jag slängt mig i soffan för att titta på Peter Pan, igen. Men den här gången den otecknade! =) Grannen har världens party på andra sidan gatan så de lär inte bli lätt att sova.

Jag hade många fina samtal idag oxå. Skypeade me både mamma/pappa, sandra/johan å tilda. Tror jag pratade i sammanlagt 2½-3 timmar. Men de va skönt att få prata av sig. Höra va som händer där hemma å bara få se dom. Tilda tyckte nog jag va helt skadad då jag råkade lägga in "something" å "what" helt plötsligt. Är så svårt när man är van att bara prata engelska nu =P Hon har väl rätt, lite skadad är jag nog..

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0