strong, hot, redhead woman

Har hunnit me mkt denna fredag. Fredagen den 4:e september 2009. Exakt två veckor sen jag kom till familjen. Tänk så tiden går, men samtidigt känns de som jag bott här längre än så. De känns som jag känt familjen mkt längre än två veckor.
Idag åkte jag, pappan å barnen  för att fiska. Ngn fisk fick vi dock inte, men vi hade en mysig dag iaf. Vi fiskade, letade krabbor, hade picknick å tittade på flygplanen som lyfte å landade på andra sidan sjön.
När vi kom hem igen blev de en snabbis i poolen, sen tog jag me mig barnen för att handla lite. V köpte oxå glass å stannade i parken en stund. De va ruskigt varmt idag på dagen! Efter vår promenad var vi alla helt utmattade av värmen!
Eftersom fredag innebär pizza-night så beställde vi hem pizza. Dom har sjukt mkt ost på pizzorna här!
På kvällen drog jag mig till gymmet för träning me min personlige tränare. Å vilka komplimanger jag fick; du är så stark, mkt starkare än jag skulle tro att du va! (man tackar)
När han sen försökte sälja på mig fler träningspass me honom tackade jag nej. "Men jag vill gärna ha fler pass me dig. Du var så rolig å träna me" Tror de bara var ett trick från hans sida att få mig på fall för fler pass =P
Gabi plockade upp mig efter gymmet å en dusch. Vi tog en sväng me bilen till några andra städer å tog en fika på dunkin donuts. Åt mina första donuts här, yummie!

Hade en märkig men dock underhållande konversation me "5" idag vid frukostbordet;
5 -You can have your boyfriend over if you want.
J -But I don't have a boyfriend.
5 -If you want one you can make yourself hotter. You can dye your hair..
J -What colour would fit me?
5 -Red.
J -Do you really think that I would look good in red hair?
5 -Yes, if it's straight and with black sunglasses too. And you should wear high heels with open toe, and black pants with a white top.
J -Today I have black pants and a white top.
5 -Yes, but it has to be black leggings as pants.
J -Okey, I have that too. No problem.
5 -That is what you have to do to get a boyfriend.
J -Thank you so much! If I want a boyfriend I will do exactly as you said!

Miss you all, take care
love Jessica


Sjön vi fiskade i


Ett bevis på att jag mår bra


Ett bevis på att jag har de bra

Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Tur att du tränar när du har de så bra! Love You. Take care. Pussar & kramar

2009-09-05 @ 09:20:16
Postat av: m

du är grym. de där donutsen såg jävligt äckliga ut.. :P

2009-09-05 @ 16:10:06
Postat av: johan

när kommer bilderna på dom massiva pizzorna då?!?? :/

2009-09-05 @ 21:22:47
Postat av: Morbror

Det låter som jag skulle gilla pizzorna där:-)

Jag som alltid beställer extra ost, men aldrig blir nöjd;-)

Kul att du har det bra.

Kramar från morbror, Ulrica, alla barn och Barro säger voff.

2009-09-06 @ 02:20:40
URL: http://www.dsprotection.se
Postat av: Morbror

Förresten så har vi dragit igång en blogg. Det kommer inte skrivas så mycket i den, utan den är mest för att visa upp foton vi tagit.

Jag är dock inte nöjd med designen. Hur gjorde du designen till din blogg?

http://amatorfotograferna.blogg.se/

Kram/Morbror & Ulrica

2009-09-06 @ 03:38:03
URL: http://www.dsprotection.se
Postat av: jess

mamma å pappa; hahah jaa herregud, ska sluta mitt onyttiga liv snart, vill bara prova allt nytt först =)

m; dom va supergoda, förutom den i mitten, den va konstig =P

johan; förlåt! lovar att lägga upp de efter nästa pizza-night! promise

morbror; hahah ja då skulle du gilla dom här pizzorna för jag brukar gilla mkt ost, jag tycker de för mkt ;P layouten hjälpte en vän till att göra. hon lärde mig men jag kommer tyvärr inte ihåg ngt av de alls.. =/



ha de så bra! kramar

2009-09-06 @ 05:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0