Online

Ännu en solig å varm dag over here! De blev solning vid poolen även idag å dessutom har jag även smaskig läsning att roa mig med i solstolen. Hittade nämligen "Lipstick Jungle" i pocket-form i mitt rum igår. Tror de är ex-au pairens så jag lånar den lite =) Eftersom jag tänkte köpa den själv så va de ju ett perfekt fynd! Ska köpa min egna när jag hittar ngn, men nu är de iaf ingen brådis.
Blev släktingar på fika under dagen å sen andra släktingar till middagsbjudning. Grillat kött satt inte helt fel idag!  Gabi plockade upp mig för en fika på dunkin donuts nu på kvällen. Har ätit två donuts idag... Fy på mig! Ska komma igång me gymmet på tisdag igen. Är ju stängt i morrn pga Labor day.
Så även i morrn är en ledig dag. Planerar shopping me Gabi efter lunch. Måste fylla mina lådor me ännu mer kläder känner jag. Har en känsla av att detta år kommer göra mig till en shopaholic.. När jag inte köpt ngt på över tre dagar får jag lite smått panik å en abstinens att ta mig till city eller närmaste köpcenter så fort som vanen pallar. Men men, nu va de ju faktiskt en vecka sen jag senast shoppade ngt, så i morrn är de inte mer än rättvisst att jag spenderar lite av min senaste veckolön.
I natt har jag även två "gäster" på en sleepover. Efter som min värdfarmor spenderar natten i huset så har jag "10" å "5" i mitt rum idag. Alltid mys me lite sällskap =)

Har även idag lagt märke till den skada jag fått här i USA. De har med språket att göra.. Jag är fantastiskt förvånad över hur fort de går att komma in i ett annat språk. Jag har varit här i 3 veckor, å jag blandar redan ihop orden. När jag loggade in på msn idag tittade jag på min status som sa "online" å tänkte; åh fan, de står ju på svenska på den här datorn!"
De är galet så förvirrande de blir ibland!

Miss you all, take care
love, Jessica

Kommentarer
Postat av: denise

haha där va du sllt smart jess ;) <3

2009-09-07 @ 11:29:10
URL: http://diddiis.webblogg.se/
Postat av: ulrica

Hej gummsi !

Ser ut som du har det mycket bra o det glädjer oss verkligen hjärat.

Det är bara så underbart att läsa din blogg.

Kramar i massor från Ulrica , morbror alla kidsen o Barro

2009-09-08 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0