Labor Day

Idag var en arbetsfri dag för alla i både USA å Kanada, Labor Day.  Jag tog verkligen till mig dagens ämne å gjorde i princip inte ett smack från de jag vakna (kl 10) till jag lämnade huset (kl 14). Lite skypeande med mickan, mamma/pappa, sandra/johan å tilda/mickis/marie/elsa. Dagens konversationer blev mer korta å intensiva, så vi kan säga att jag hade speed-skypeing på morgonkvisten. De är så toppen de här me skype. Att sitta på andra sidan klotet å både se å höra dom där hemma. De är underbart.
Efter lunch plockade jag upp Gabi å vi åkte till köpcentret ca 20 min härifrån. Vi mötte även upp en annan tjej där, en av tyskorna som va me till NYC förra helgen. I köpcentret va de galet. Folk över allt, reor på de mesta med milslånga köer.. Man orkade knappt köpa ngt för kön gjorde att man tappade intresset för varan ganska snabbt. De va liksom inte värt de. Men min nya levnadsstandard har gjort så jag inte kan åka hem utan att köpa me mig åtminstone ngt. Så Urban Outfitters fick bli min räddning, där jag hittade en söt topp. Ingen rea, men slapp iaf köandet.
Ska lägga mig å läsa Lipstick Jungle nu innan jag låter ögonlocken sudda ut texten för mina ögon. I morgon står de beachen på schemat. Schemat som jag å gabi gjorde upp idag för morgondagen. Krossar fingrarna för solsken å värme!

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0