Dåligt Jessica

Hann inte blogga igår.. Känns jätte konstigt =P har blivit en sån vana!
Blev sent.. Var först på pizza-night i värdmormors hus å sen åkte jag me Gabi hem för hon skulle jobba på kvällen. Vi fick barnen att somna å sen tittade vi på sex and the city =)
Nu måste jag skynda mig till tåget. Ska in å möta Jenny där. Blir shopping på dagen sen åker vi hem hit å har en sleepover. Så de blir svenska för hela slanten i helgen! Ska faktiskt bli skönt. Men jag tänkte faktiskt på de igår.. Jag tänker inte på att jag pratar engelska, de bara flyter på nu. Visst fastnar man på vissa ord, men de kommer nog de oxå.
Får bli ett tråkigt inlägg som detta just nu.. Lovar att skriva när vi är hemma från NYC idag!

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0