Ben & Jerry's

Idag var sommaren tillbaka mina vänner, vilken hetta! De var säkert över 30 grader idag. Kan inte kolla upp de för de står bara i F å jag kan bara C.. Men varmt va de! Under min lediga tid mellan 9am-3pm storstädade jag mitt rum, bäddade rent å tvättade. Efteråt va jag slut av värmen å brist på sömn denna helg, så jag tog en nap innan jag gick å hämtade "8" i skolan. När vi kom hem va jag ute me "5" å cyklade en stund medans dom andra två gjorde läxor. "8" frågade min om jag kunde rätt, men de slutade me att hon fick förklara va läxan gick ut på för mig, för jag fattade nada =P
Åkte till gymmet lite tidigare idag. Vi provade på step up passet. Låt mig säga såhär; ett step up pass är ofta krånligt dom första gångerna innan man kommer in i stegen, men ett step up pass första gång på engelska me hög musik så man knappt hör ledaren... de är sjuukt svårt skulle jag vilja säga. Var helt slut efter passet av allt koncentrerande. Men jag ska inte ge upp än! Ska prova de flera gånger.
Jag köpte faktiskt me mig Ben & Jerrys chocolate cookie dough hem. Skyller på att jag behövde kyla ner mig lite efter passet ;) Men jag har bestämt mig nu för att ta tag i allt nästa vecka. Den här veckan är min sista i frossandet (sen kommer undantagsveckorna när sandra kommer å hälsar på).

Förresten! Jenny berättade för mig igår att hon skickade in en "ansökan" om att få komma på Oprah Winfreys Talkshow. Ett tag blev jag väldigt avis tills hon berättade; "jag skickade in ditt namn oxå!"
Underbara hon! Tyvärr blev de inget, vi fick inga biljetter. Men vi ska inte ge upp.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Syster

Herregud du får inte skrämmas sådär! Förstå hur skräcken grep tag i mig innan du skrev att d blir undantagsveckor när jag kommer. Trodde ju att ja skulle få leva på en morot om dan ett tag! Man får inte gå till överdrift! Glöm inte bort va ja sa om kyrkan!

2009-09-15 @ 09:14:37
Postat av: johan

Konvertera tempraturen här ;)



http://www.uddq.se/fahrenheit-till-celsius.php

2009-09-15 @ 11:26:33
Postat av: jess

syster; haha skulle du verkligen tro att jag skulle tvinga dig till en morot? nej nej nej, vi ska frossa som vi alltid gör tillsammans (fast utan jordnötsringar denna gång, finns så mkt annat att frossa i här ;)

johan; tack! du är alltid till stor hjälp =)

2009-09-15 @ 17:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0