Äta bör man, annars dör man

En liten hälsning från mig å Jenny!

Började dagen med att gå upp kl 7 för en dusch å för att sedan rusha till tåget, som jag såklart höll på att missa. Väl inne i city mötte jag upp Jenny. Vi började dagen med en frukost; pancakes på McDonalds. De blev lite shopping, en tripp till Central Park å en massa fotande. Dagen bara rusade förbi i solskenet! Vi åt, sen åt vi lite till å efter de avslutade vi med att äta. Tyvärr hittade vi inga corndogs men däremot har vi fått i oss både kinamat, godis å glass.
När jag presenterat Jenny för min "hemstad", min värdfamilj å mitt hus åt vi middag på en restaurang. Vi tog en sväng förbi CVS på vägen hem för att köpa me oss "lite" gottis till filmen. Halv 1 am blev vi av med "10" som valde att lägga sin energi på oss denna kväll.
Nu sitter vi här, mätta så vi håller på att kräkas, trötta å lyckliga efter en toppendag, fylld me kulturella upplevelser! (då menar vi mest i matväg..)

Icke att glömma!
I Central Park möttes vi av ett mindre kaos. Föreställ er; en frontalkrockad taxibil (i färgen gul förstås), en mosad hästvagn med saknad häst å kusk, en krossad stenmur, ett antal polisbilar å en bärgare. Vad har hänt tänkte vi?! Å tog fram våra kameror för att dokumentera den okända olyckan. Vi hann tyvärr aldrig ta reda på vad som hänt då vi var tvugna att rädda vår smältande choklad (dyra lindts) å leta reda på det än ofunna corndog-ståndet.
Men inga ledsna miner! Vi hade en förtjusande å charmant dag i staden New York. Tack för gott sällskap!

Miss you all, take care
love Jessica

Vi skulle bara in å ut. Vi kom in men aldrig ut..


Frukost, tredje gången gillt


Jenny vill då alltid vara i centrum..!


Stel, jag? Nääää..


Abercrombie and Fitch; MUMS


Vackra Central Park (jag har suttit på den bron, Jenny!!)


Man skulle nästan kunna tro att det är en kallikon som sticker ut huvudet i bakrutan (internt)


Pang i bygget


Finns bara ett ord; charmant!


De kanske ser mkt ut, men vi va många som delade ;)


Hann inte fota förrän de va slut..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gym sen eller?? Ni verkar haft de mysigt! Pussar å kramar

2009-09-20 @ 09:13:46
Postat av: m

hahaha.. gym sen eller. bra av din mor där.

blir så lycklig av å höra allt mys du är med om. kärlek.

2009-09-20 @ 16:29:55
Postat av: jess

blir gymmet i morgon ;)

älskar er!

2009-09-20 @ 19:42:18
Postat av: Tilda

Aw ser ut/låter som ni hade en riktigt underbar dag! Saknar och älskar dig hjärtat!

2009-09-20 @ 23:09:51
Postat av: jess

de hade vi =) hela helgen va toppen!

saknar dig oxå vännen, älskar dig

2009-09-21 @ 01:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0