2 veckor; 14 dagar

Idag är de exakt 2 veckor sen jag la mitt liv i Sverige på stand by-läge för att pröva mina vingar i en annan dela av världen. 2 veckor som snarare känts som 2 månader. Jag har en konstig bland-känsla av att ha varit här länge, inte träffat min familj på jätte länge men samtidigt som att veckorna bara sprungit förbi.. What's up with that?

Tror faktiskt jag såg Alex från The Real Houswifes Of New York igår inne i Disney-butiken i NY. Är inte hundra procent säker, men nästan ;) tycker ändå de räknas...



Fick inte mkt gjort idag. Mest lite tvätt.. bebis sov me mamma, "5" vart magsjuk, "8" lekte hos kusinen å "10" gjorde skolarbete. Hoppas på sol å poolhäng i morrn!
Kom nyss hem efter en sväng me gabi. Vi kollade in gymmet som vi ska signa in oss på i morrn. Dom har ALLT; massa olika sorters träningsmaskiner, bassäng, bubbelpool, ångbastu, bastu, löpbana, yoga-klasser, pilates-klasser å mkt mkt mer. När vi insett att vi faktiskt är väldigt nära vårt hårda träningsliv nu, svängde vi in på Cold Stone på vägen hem. Vi måse ju få avnjuta dessa gudomliga glassar en "sista" gång. (kan knappast tänka mig att de blir min sista glass där för i år, men tanken är rätt iaf)

Miss you all, take care
love Jessica




Kommentarer
Postat av: Mamma

Säkert gott, men de ser smetigt ut!Hoppas dagen blir bättre än igår. Ha de min älskling!

Massor pussar & kramar

2009-09-01 @ 06:06:38
Postat av: jess

mamma de är glass, de ska vara lite smetigt =)

dagen vart bättre, lillan mådde bättre idag.

pussar å kramar <3

2009-09-02 @ 01:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0