You can not leave until 60 000 months

Idag va de höst mina vänner! Va tvungen att dra på mig höstjackan, dock den tunnare varianten, men ändå! Lite roligt ändå, jag tog me mig en jacka som jag själv är sjuuukt trött på men tänkte att den är bra att ha till jag köper en ny. När jag satte på mig den idag sa min värdmamma direkt "vilken fin jacka!" å "8" gillade den oxå. När jag sen hade på mig den kändes den snygg igen...! Bara för att ingen annan har den här, inte som i Sverige där minst 5 till som du känner har en likadan.. Men ska dock leta en ny iaf, kommer tröttna på den igen inom kort! =P
Skypade me mamma, pappa, min farbror, hans fru, pappas kusin å hans fru idag. Gud så jag saknar dom! Lika fulla i fan som alltid <3 Men de va kul att se dom å prata me dom, se med egna ögon att dom har de bra. När jag la på vaknade bebis å de va dags att ge honom ett bad, en nappflaska å sen rena kläder å fräsch blöja på de. Han ville inte somna efteråt, vilket jag trodde han skulle, men däremot låg han i sin "säng" i säkert 2 timmar å bara tittade. Inget skrik, inget gråt. Han var bara alldeles underbar. Tog lite fina bilder på honom som jag visade för min värdmamma. Hon vart så glad att jag tagit fram kameran då deras kamera är trasig å dom knappt fotat honom sen födseln.
Efter gymmet, hämtning av "8", skjutsning till dansskola, läxläsning å lunchboxar plockade jag upp Gabi å vi åkte till Party City. Herregud vilket ställe! Dom har alltid! Kostymer, peruker, festtillbehör, utklädningsskor, hattar, jaa allt man kan tänka sig behöva för en riktigt fet maskerad, eller halloweenparty. Jag provade en sailor-outfit som jag funderar på. Har en annan tanke oxå men har inte bestämt mig än.

Barnen var väldigt kärleksfulla idag. Jag fick flera komplimanger. Tex att jag luktade gott, att jag är som den bästa storasystern dom aldrig haft, att dom kommer sakna mig jätte mkt när jag åker hem å att jag inte får åka hem på jätte länge. Blir så varm i hjärtat när dom säger såna saker spontant. 

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0