Wow!

I helgen när jag å Gabi var å shoppade gjorde jag bort mig en aning. Eller gjorde bort å gjorde bort, jag framstod nog som jag kom direkt från stenåldern å inte hade koll på utvecklingen här i världen. När jag skulle betala min klänning på Urban Outfitters betalade jag me mitt visa-kort ist för kontanter. När jag dragit mitt kort skulle tittade jag på skärmen på kortdragaren. Mitt namn stod å jag skrek genast till Gabi "Oh, it says my name!" Jag godkände å sen fortsatte jag prata me Gabi. Killen i kassan tittade lite tveksamt på mig å sa "Ehm, you have to sign it before you confirm.." Jag tittade ännu en gång på kortdragaren å ta mig sjutton, de var inte bara touchscreen på den lilla boxen utan även en elektronisk penna, så jag skulle allstå skriva min namnteckning på touchscreenen. "Wow, that is so cool!" Utbrast jag, som om de va de absolut häftigaste jag någonsin skådat. Killen bara kolla på mig å småskratta lite. Ibland måste jag lära mig att dämpa min entusiams lite..

Kommentarer
Postat av: denise

jag kan inte sluta skratta, hahahah! :D

2009-10-13 @ 19:52:23
URL: http://diddiis.webblogg.se/
Postat av: Syster

Hehe känn dig inte dum hjärtat ja skulle ha reagerat precis likadant. fan va coolt! =)

2009-10-13 @ 20:25:11
Postat av: Mamma

Tala inte om att du e min dotter, snälla!!!!:) Pussar å kramar

2009-10-13 @ 21:39:46
Postat av: els

hahah! :D

2009-10-14 @ 17:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0