Sen uppdatering; lördag kväll

Min lördag kväll slutade med kina-restaurangen med familjen å sen åkte jag hem, bytte om till myskläder, läste min bok en stund, åkte å köpte godis för att lägga mig i sängen å titta på 3 avsnitt av Roast på Berns som sandra å johan tipsat mig om. Klockrent, eller iaf vissa av dom! Va skönt att se ngt på svenska oxå. Får se om de blir ett fjärde avsnitt ikväll =)

Miss you all, take care
love Jessica


Raspberry Ice Tea & Lipstick Jungle


Svenska fiskar? Har aldrig sett dom i Sverige.. =P

Kommentarer
Postat av: tilda

Men Jesse e det inte såna där som finns på lösvikt, har för mig det när jag köpte såna där bara att dom smakar lite annorlunda!:D

2009-10-05 @ 16:55:28
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: jess

nej jag har då aldrig sett dom! dom smakar hallon. inte alls som dom fiskarna vi har hemma =)

2009-10-05 @ 17:10:40
Postat av: tilda

Ja det är ju de jag menar ;) men dom ska nog försöka föreställa såna fiskar som vi har hemma!

2009-10-05 @ 22:46:53
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0