Queen

Vilken ruggig dag. Regnet öste ner å de blåste som sjutton ute. Men inne hade jag de mys. Var hemma me bebisen på dagen så då blev de lit fix, plock å läsning. Drog till gymmet en sväng å sen plockade jag upp "8" från skolan. Hemma hade vi fått besök av familjens första au pair, en tjej från tyskland. Hon hade även me sig sin pojkvän å två vänner. Min värdmamma åkte iväg å köpte jordgubbstårta som vi mumsade i oss.
När sällskapet lämnat oss blev de middag å läxor. Jag träffade Emma (den nya svenska tjejen) på Cold Stone för en glass å lite skitsnack. Hade ännu en gång en trevlig stund me henne =)
Nu sitter jag som vanligt (har blivit lite utav en vana) framför tvn, tittar på How I Met Your Mother å käkar minimorötter. Har bara två avsnitt kvar på första säsongen! De är awsome!
Ser ut som jag kommer spendera lördag till söndag i Connecticut me Jenny. Blir de av ska jag få ta me mig säsong två hem sen =)

När jag satt i trappen utanför toaletten idag i väntan på "5" (som ibland får för sig att hon inte vågar gå på toa själv, hörde jag hennes ljuva stämma på andra sidan badrumsdörren.
"I am the queen of New York. Your are the queen of Sweden. Remember to tell you parents that, and say after me; When I took care of my little girl she told me that I am the queen of Sweden. Remember to tell them that, okay?"
Hennes kommentarer är oslagbara!

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: emelie elisabeth

det låter verkligen som att du har det hur bra som helst där borta! man blir faktiskt lite avundsjuk här hemma... :D:D men snart är du tillbaka och jag saknar dig massor! PUSS&KRAM <3

2009-10-16 @ 16:05:55
URL: http://enenklaretid.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken sköning!! Pussar å kramar

2009-10-16 @ 16:32:01
Postat av: jess

emelie; jag har de jätte bra här =) men snart är jag hemma! saknar dig oxå, jätte mkt! puss å kram <3



mamma; haha jaa hon är störtskön! pussar å kramar

2009-10-16 @ 17:35:30
Postat av: sinikka och klas

Nog får du vara stålt för din egenskap,

att få en liten tjej att känna sig trygg,

inför en händelse, , som annars känns jobbigt.

Det följer ju henne hela livet.

Kram MOrfar och Sinikka

2009-10-16 @ 19:11:20
Postat av: jess

tack, de va fint sagt =) kramar!

2009-10-16 @ 19:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0