Pumpkin Picking

Vaknade upp vid 10 i morse efter en lååång natt me lite sömn. Tror jag somnade vid 3 av utmattning pga tjattrande flickor ovanför mitt huvud. Vardagsrummet ligger som sagt över mitt rum, så de gjorde min natt svår. Tydligen hade dom små liven hållit igång till 5.30 am, vilket jag till min lycka, lyckats undgå genom att somna.
När jag vaknade blev de en dusch å lite skypning me pappa. Väl uppe hade alla tjejer inte åkt hem ännu, men en efter en blev hämtade av utvilade föräldrar. Vi städade undan å deras första au pair, hennes pojkvän å deras kompis kom hit för att vi sen tillsammans åkte till Hicks Farm för att plocka pumpor. Vi hade vädret på vår sida idag, värmen var ett faktum å solen strålade på en ljusblå himmel. Jag tog den ena bilen full me barn å ungdomar å min värdpappa tog den andra full me barn å vuxna.
På Hicks gick vi först inne å tittade på allt möjligt; pumpor, blommor, fiskar, julgranar.. Utomhus åkte vi en höskrinda dragen av en traktor runt i ett litet skogsområden där dom pyntat me sagofigurer, häxor å spöken. Vi plockade på oss lite pumpor för att sen åka till ett köpcenter där vi gick på The Cheesecake Factory för att äta lunch/middag, å självklart avsluta me att dela på lite cheesecake till efterrätt. Barnen åkte en karusell som fanns inne i köpcentret innan vi styrde hemåt. Våra vänner blev hämtade av en annan vän å vi andra kraschade på soffan framför She's the man. Vi var alla helt slut efter nattens bravader.
Nu har jag precis kollat klart på säsong 2 av How I Met Your Mother, så jag måste bege mig till bibloteket snarast för att se om dom har säsong 3, annars är mitt sista hopp BlockBuster.
Dags för mig att sova. God natt

Miss you all, take care
love Jessica


"10"s födelsedagstårta, i form av en kyrkogård








Cheesecake...MUMS (är dock inte alls samma sak som svensk cheesecake)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men de såg gott ut ändå! Pussar! Älskar dig!

2009-10-26 @ 06:16:20
Postat av: Jenny

Cheesecake är Verkligen en annan grej här borta. Här är det mer som en stor .. smörklump .. hm. Men ironiskt nog så är det ju faktiskt jäkligt gott xD



Ps : Hur går det med HIMYM? Någon lycka på biblioteket? Puss

2009-10-27 @ 11:43:58
URL: http://usaaupair.blogspot.com
Postat av: jess

Mamma; de är gott =D puss, älskar dig!



Jenny; haha jaa de borde inte ens ha samma namn, men de är gott =D

har inte tagit mig till biblioteket än, ska kanske ta å göra de nu =)

puss

2009-10-27 @ 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0