Hot Skates

Idag är det Columbus Day, vilket betyder att barnen var lediga. Jag fick alltså sovmorgon å behövde inte vara uppe förrän kl 10. Skönt! Efter en frukost tog jag me mig barnen till Hot Skates rinken ca 5 min från huset. Vi mötte upp Gabi och hennes värdbarn där oxå. Hot Skats, för er som inte vet, är dom där gamla hedeliga inlinesen me 4 hjul. Rinken är inomhus, precis som i filmer. Efter en stund släcker dom ner hallen å tänder discolampor, hög musik sätts på å discokulan sätts igång. Barnen hade superkul (å nu ska vi inte bortse från de faktum att jag å Gabi hade himla kul oxå). Även fast dom små behövde lite hjälp så gick de bra å alla hade kul! Om man nu skulle ramla fanns ju även två killar som åkte runt endast för att hjälpa folk som ramlade. Tur i oturen så ramla jag ju aldrig ;) (nej, dom va inte ens speciellt mkt å hänga i julgranen)
"8" va den som la upp två härliga kommentarer idag; 1. "Jess, you see that dude over there? I like him." Hon pratade då om en utan killarna som jobbade på rinken. 2. "This was a really good idea of you!" Hon visade sin tacksamhet över vår idé att åka till rinken. =)
Efter 3 timmars åkande å en liten lunchbreak däremellan tog me vi dom till parken. "10" var inte alls speciellt sugen på att åka till parken. Men när vi väl kom dit å både jag å Gabi åkte rutchkana å var me å lekte tyckte även hon att de va kul. Själv älskar jag att leka å löjla mig ibland, så varför inte?
När vi kom hem blev de middag tillsammans me Gabis värdfamilj. Lite rester från gårdagens dop å tårta som va över. Fyyy vilken god tårta dom hade! Dom hade nämnligen två tårtor å jag smakade bara den ena igår, men den jag åt idag va himelsk! Nu kan jag inte komma ihåg va den hette bara för de..
Nu på kvällen åkte jag å Gabi å skrev ut lite bilder på CVS. Jag skrev ut bilder på min familj å mina vänner som jag satte i ramen som jag köpte för ngra veckor sen. Ska ta en bild, kanske i morgon, å lägga upp så ni får se hur fint de blev. Började tänka på hur länge sen de va jag träffade dom.. De är länge nu å längre blir de.
När jag kom hem igen var huset pyntat me halloween-dekorationer. Så mysigt! Kan knappt bärga mig tills vi ska me barnen ut å halloweena =)

Miss you all, take care
love Jessica



Leka gör jag bäst


Den här satt på dörren ner till mitt rum när jag kom hem, haha =)


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefin tavla! Pussar å kramar

2009-10-13 @ 06:13:58
Postat av: m

verkligen :)love

2009-10-13 @ 20:46:20
Postat av: m

verkligen :)love

2009-10-13 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0