Fall Festival

Idag mina vänner, bar de av till gymmet på morgonkvisten. Efter att ha badat bebisen tog jag mitt gymkort å min vattenflaska för att träna lite. Jag mår så mkt bättre nu när jag tagit tag i träningen å spenderar ca en timme på gymmet varje dag (med undantag för lördag å söndag).
När jag kom hem hann jag bara me en dusch innan jag å min värdmamma åkte till "8"s skola för deras Fall Festival. Dom hade dekorerat skolgården me Halloween-tema. De va olika stationer man kunde gå runt å titta på å prova på saker. Bland annat; square dance, stuff a parent, dekorate your own pumpkin m m. Riktigt mysigt, speciellt eftersom solen sken ute. Däremot va de hela mer intressant för barnen än de va för oss "vuxna" (mmh, tydligen ses jag som vuxen här, jag som trodde jag skulle kunna hålla mig till att vara ett barn några år till..)
Efter en halvtimme hade vi tröttnat å började bli lite frusna, så vi åkte till dunkin donuts för en kaffe (utan donut, believe it or not!)
När vi kom hem var jag ledig en liten stund, sen började mamman jobba, så jag tog bebisen, plockade upp "5" från bussen för att sen ta me dom båda för att plocka upp "8" i skolan. När vi kom hem skulle "10" redan ha varit hemma, vilket hon inte var. Jag pratade me mamman som inte heller varken sett eller hört ngt ifrån henne. Men efter någon timme ringde hon å ville bli hämtad från skolan där hon stannat längre för ngt skolprojekt. Så de va bara att skyffla in alla 3 barnen i bilen å skynda till skolan för att hämta henne. Resten av eftermiddagen spenderade jag me att slänga in maten i ugnen, se till att läxorna blev gjorda, å skjutsa "8" till å från dansen. Familjens första au pair och hennes pojkvän kom oxå hem för att äta middag me oss å dom sover även här i natt oxå. Riktigt mysiga å trevliga är dom =) Tror dom ska stanna till början av november, dock sover dom inte här varje natt.

När jag satt å lekte lite me bebisen idag sa min värdmamma till mig; "Jessica, han älskar dig"
Säger som jag brukar av fina komplimanger; de värmde!

Miss you all, take care
love Jessica












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0