Empire State Of Mind

Regnet öste ner en del av dagen idag, så de jag passade på att roa mig me var att storstäda! De behövdes verkligen. Så skönt att ha de gjort.
Annars har dagen hittills mest bestått i att dricka kaffe, skypa å mysa lite me barnen. Har varit skönt att bara vara, inte göra ngt speciellt. Regniga dagar är perfekt för de.
Får se va som händer ikväll. Antingen åker jag till brandstationen som under oktobermånad varje år görs om till ett spökhus, me Gabi å hennes brasilianska au pair vän, eller så stannar jag hemma å kollar på Roast på Berns på datorn, eller så kanske jag rentav bara läser min bok. Inget avancerat, men de är så jag vill ha de den här helgen. I morgon blir de city me Jenny. Har saknat henne.

In New York,
Concrete jungle where dreams are made of,
Theres nothing you can’t do,
Now you’re in New York,
these streets will make you feel brand new,
the lights will inspire you,
lets hear it for New York, New York, New York
 

Miss you all, take care
love Jessica


Lovade ju en bild på mina nya älsklingar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, kan knappt vänta tills imorgon. Hoppas att vädret är okej bara. Fast äh, det kommer att bli awsome ändå. Puss!

2009-10-04 @ 03:57:16
URL: http://usaaupair.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0