Couples retreat

Idag har jag inte gjort många knop! Under förmiddag å en bit in på eftermiddagen var jag hemma me bebisen. Han lyckades jag få att somna ganska fort så jag tvättade å småfixade me lite saker jag behövde ha gjort. Bankpapper, skriva brev å lägga upp bilder. Jag ställde upp å tog bebisen längre idag för även om pappan var ledig från jobbet idag var han tvungen att göra lite ärenden å mamman frågade mig om hon kunde göra desamma efter jobbet. Eftersom hon för de första slutade ganska tidigt å för att jag har ont i halsen idag så valde jag att ställa upp å vara hemma, alltså skippa gymmet för att vila min hals idag. Min värdmamma avrådde mig dessutom att gå till gymmet å gav mig ist "painkillers" å halstabletter. De känns lite bättre nu så jag hoppas de redan börjat bromsa upp. Har varken tid å lust att bli sjuk!
När barnen kommit hem åkte vill alla till "kusinerna" å hade pizza-night. Jag å Gabi åkte till Rockville Center för att gå på bio efteråt. Couples Retreat blev de. (Sandra, du bara MÅSTE se den, precis vår humor! Jag skrattade högst i hela biosalongen...!) Skådespelarna; Vince Vaughn, Malin Åkerman, Kristen Bell, Kristin Davis, var alla helt suveräna i filmen! Verkligen sevärd! Längtar redan till jag ser den igen. Å jag hoppas att Vince Vaughn skriver fler filmer, för han är verkligen grym!
Däremot hade jag lite svårt att koncentera mig vissa stunder, för min rumpa började domna bort. Vi kom nämligen in bland dom 5 sista på denna slutsålda visning, därav fanns de inte två lediga platser brevid varandra. Här i USA fungerar de inte på samma sätt som hemma, här får du inte en plats du ska sitta på utan du väljer själv. Folk väljer därför att ha en stol emellan sig å sällskapet brevid. Varför vet jag inte, antagligen pga folkskygghet, men då förstår jag inte va man har på en bio att göra. Hur som helst valde jag å Gabi att sätta oss på golvat, därav ömheten i rumpan..

I morgon är de pumpkin picking me LCC-gruppen. Vi ska tyvärr inte åka. För de första så har två av mina värdbarn aktiviteter dom måste gå på vid samma tid, för de andra ligger de ganska långt bort å för de tredje måste allt förberedas vad gäller kläder å sånt inför dopet på söndag. Tråkigt men sant, me tanke på att jag såg fram emot pumpkin picking. Kanske hinner vi me de efter dopet iaf. Hoppas.

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Syster

Ja jag såg reklam för den å tyckte att den verkade skit bra! =) ja måste se den da =)

Nu ska ja iväg till jobbet ha en underbar dag min älskade! pussar å kramar i massor!!!

2009-10-10 @ 09:14:30
Postat av: Mamma

Hoppas du inte blir sjuk nu gumman! Älskar dig. Pussar å kramar

2009-10-10 @ 17:38:12
Postat av: jess

sandra; du MASTE se den ;) du kommer alska den tror jag =) hoppas dagen var bra! alskar dig, pussar och kramar!



mamma; nej jag ska forsoka att forhindra de..! alskar dig, pussar och kramar!

2009-10-11 @ 07:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0