22 oktober

Jaha, ännu en varm å solig dag i oktober. Att gå i jeans, t-shirt å en tunn cardigan å svettas är mycket märkligt för den här månaden, iaf där jag kommer ifrån. Men jag tackar å tar emot för den värmen vi får, ska tydligen bli kallare redan i morrn. Vi får se hur de blir me de. Mitt halsont blir iaf inte bättre. Idag började även näsan täppa till å hostan komma. Vad jag än gör, bli inte sjuk nu! Min värdmamma har varit väldigt mån om hur jag mått idag, hon frågade flera gånger hur de va, hur jag kände mig, om hon skulle hämta "8" i skolan ist, om jag kände att jag inte orkade å de blev även soppa till förrätt "de är ju bra för din hals oxå!". Så omtänksam =)
Dagen vart lugn. När jag hade hand om bebisen på dagen sov han mest så jag passade på att skypa me tildisen i över en timme. Så mys å ta igen allt skitsnack vi missat! Efteråt hann jag även skypa me mamma å pappa en stund innan batteriet gav upp å ville laddas.
Efter en timmes ledighet å ett avsnitt av How I Met Your Mother plockade jag upp "8" i skolan å skjutsade henne till dansen.
De blev middag, läxor å även bak inför 10 åringens födelsedagsparty som är på lördag. Jag, "10" å mamman hjälptes åt me bakverken. De va ngn blandning av popcorn, marshmallows, m&m:s å strössel som man kladdade ihop till bollar. Säkert ruskigt sött å gott!
Vid halv 8 åkte mamman iväg me "5" å "10" till girl scouts, pappan åkte till en kurs som han går å jag erbjöd mig att stanna hemma me "8" å bebisen så mamman slapp ta me sig alla. Vilket uppskattades väldigt mkt. Vid 8 va dom hemma igen å jag tog bilen för att möta upp Emma för en kaffe. Eller te för min del för att kurera halsen.. Vi satt å snackade om allt möjligt. Trivs bra me henne! Förhoppningsvis ska vi hitta på ngt kul tillsammans på nyår oxå =) (eftersom att min tanke om att hon ska hem över nyår va helt om bakfoten) Vi ska även ta oss till IKEA snart.

I morgon är de fredag, igen. Hemma är de redan fredag. Tiden går fort, fortare än man tror. Helt galet!

(Idag fyllde jag 19 år å 2 månader!) ;)

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Mamma

De såg verkligen ruskigt äckligt ut tyckte jag! De kan inte va gott. Grattis på födelsedagen då!

Pussar å kramar

2009-10-23 @ 15:44:14
Postat av: jess

ah de va inte äckligt, men för sött =P

tack =) puss <3

2009-10-24 @ 06:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0