Beat it!

Hurtigt blev de idag på morgonkvisten! Efter att ha lämnat "8" i skolan fortsatte jag min promenad till CVS för att handla lite nödvändigheter. När jag kom hem bytte jag om å åkte till gymmet. Mitt schema blev en aning mer pressat än vad som var tänkt då min värdmamma bad mig passa bebis två timmar på dagen även fast hon inte jobbar idag. Hennes pappa ligger på sjukhus så hon ville åka å hälsa på honom. Så ist för att plocka upp "8" i skolan stannade jag hemma med bebis å mötte upp dom andra två som kom hem me bussen.
De blev middag på ett diner idag eftersom ingen hade lust att laga mat. Jag me min nya livsstil (som håller halvbra) tog en grekisk kycklingsallad. Fräscht å gott!
Eftersom pappan inte var hemma å mamman ammade bebisen så bestämde jag mig för att vara snäll å duscha "5" trots att jag egentligen slutat jobba för dagen. Tjänster å gentjänster. De blev både sång å dans, hon i duschen å jag utanför. Michael Jacksons Beat It hade hon nyligen lärt sig en del av texten till så vi körde den fullt ut. Hennes mamma kikade in i badrummet efter ett tag å skrattade åt vår skönsång. Fick himla mkt uppskattning för den gärningen.
Gabi plockade upp mig för en kaffe nu på kvällen. Vi åkte även till ett ställe där vi ska spana in Halloween-outfits i morgon. Dom hade nämligen stängt nu när vi kom dit, men nu har vi iaf koll på öppettiderna! Jag har lite olika idéer på va jag vill vara. Men "5" tycker bestämt att jag ska vara en sexig brandkvinna. Hon har tjatat om de i snart en vecka nu, så vi får väl se om jag tar till mig hennes ord eller kör på mina egna planer. Höll på att smälla av första gången hon sa de!
Dags att sova! Jobb hela dagen i morgon. Lill-skrutt å jag hela dagen.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: catarina

det låter ju tokmysigt!! PUSS

2009-10-01 @ 12:10:31
Postat av: Tilda

Jess the sexy fire lady! Det klingar bra, jag tycker absolut du ska satsa på det, 5 har helt rätt, super hett! :D



Låter som du hade en super bra dag underbara du, fortsätt med det. Älskar dig hjärtat telegrafen utan dig i lördags var inte ens det minsta roligt!

2009-10-01 @ 13:58:25
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: jess

catarina; de va de =) puss



tilda; haha du tycker de? ;) provade en sailor-outfit idag å kollade även på en annan, så vi får se =) blir inte brandkvinna iaf ;)

åh.. önskar jag kunnat följa me! saknar våra spontankvällar! älskar dig!

2009-10-02 @ 03:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0