Back to summer

Om jag inte visste bättre skulle jag kunna svära på att de va sensommar idag. Solen gassade, folk gick runt i t-shirts å jag själv hade endast ett par flippisar på fossingarna.
Vaknade doxk upp me halsont i morse, så dagen har varit lugn. Badade bebis i morse å matade honom så han slocknade efter en stund. Medan han sov plockade jag lite, tittade på How I Met Your Mother å kurerade min hals me en glass. När mamman kom hem åkte jag till Sears för att köpa ett par tofflor. Utan lycka kom jag hem 30 min senare.
På eftermiddagen kom en fotograf hem hit för att fota bebisen. De va riktigt häftigt att se. Fotografen va grymt skicklig! Hon gjorde en massa roliga ljud å läten för att distrahera bebisen, å tro de eller ej, men kvinnan fick en 2 månader gammal bebis att sitta själv. Vi tittade på några av bilderna på hennes kamera när allt va klart. Å nog vart de fina bilder, ungen är ju bedårande!
Efter middagen åkte jag å Gabi för att ta en kaffe. Blev inte mkt mer än så ikväll. Provade även min lycka efter tofflorna på ett annat Sears, men än en gång kom jag hem tomhänt.
Nu sitter jag i soffan, tycker synd om mig me min svidande å värkande hals. Popcorn å How I Met Your Mother fick bli min medicin ikväll.

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0