911

Idag har jag inte gjort många knop.. Behövde inte ta "8" till skolan för mamman skulle ändå ut å handla så hon körde henne. Jag tog me mig min energi å åkte till gymmet ist. På vägen hem såg jag en rätt så maffig bilolycka. De va brandbilar, poliser, civilpoliser å ambulanser. Dom stängde av vägar å dom dramatiska sirenerna blinkade överallt. Mitt i allt stod två bilar, totalkvaddade. Ena i fronten å den andra i sidan framtill. Jag vet inte alls hur de gått me personerna som befann sig i bilarna. För den ena bilen såg de ljust ut, förarsidan såg hel ut. Men den i andra bilen kan jag tänka mig att de gick sämre för föraren.. Men jag vet inte.
När jag kom hem vart de en snabbdusch å sen hade jag hand om bebis en stund när mamma va å tränade. Familjens första au pair å hennes pojkvän är fortfarande kvar så dom spenderade eftermiddagen här. Vi åt en god middag å umgicks hela kvällen. Nu ligger dom å sover i min soffa. Riktigt trevliga människor =)

Förresten fick jag ett trevligt mail idag! En thailändsk tjej som kom hit för ngn vecka sen som au pair skrev till mig. Hon bor på gångavstånd från där jag bor, vilket är den första jag hört om, så vi ska nog se till att ses snart. Kul me ngn från Thailand, eftersom jag älskar både landet å människorna där =) Ska bli spännande!

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul me en thailändska! hoppas hon e trevlig!

2009-10-20 @ 06:05:52
Postat av: Sinikka och Klas

Vad roligt( riktigt kiva) att du får nya vänner.

men det tror vi är lätt för dig, som är så god.

Tack för brevet vi fick, vi har tittat på addressen

på nätet och nu vet vi var du bor.Så kanske vi

står utanför din dörr en vacker dag.(man kan väl alltid lite fantisera och drömma.

Bamsekram

2009-10-20 @ 16:46:59
Postat av: jess

mamma; jaa jag hoppas de oxå, de verkar så =)



morfar å sinikka;tack, va ni är snälla! va kul att brevet kom fram =)jaa de vore något! nog kan man alltid drömma! kramar

2009-10-21 @ 02:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0