17 oktober, 2 månader

Efter lite Roast på Berns igår kväll slocknade jag.
Idag är en ny dag, nya möjligheter. Jag åker nämligen in till NY för att sen åka vidare till Westport, Connecticut. Ska spendera två daga tillsammans me Jenny, som jag för övrigt saknat sen sist vi sågs. Hoppas på både filmmys, kanske lite shopping, pannkakasfrukost å förhoppningsvis provsmak av corndog!

Idag är de exakt 2 månader sen jag lämnade min trygghet på andra sidan jorden. Jag är fortfarande lika nöjd me mitt val att åka hit, om inte nöjdare. Jag blir mer å mer bekväm i familjen. Dom är toppen! Saknar dock min egna där hemma, orginalet är ju alltid bäst. Men jag kan inte ha fått de bättre här. Vi ses ju snart. 2 månader har gått fort. Ska detta år bara försvinna? Vi får se. I den här takten kommer de bara svischa till!
Njut av helgen för de ska jag!

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar dig så himla mycket! Men de e så himla skönt att veta att du har de så bra! Jag är så stolt över dig och Sandra. Ni är dom bästa döttrar man kan ha. Ha de så kul med Jenny, hälsa henne så mycket. Massor med pussar å kramar

2009-10-17 @ 16:47:31
Postat av: Syster

Ja du d en toppen helg! =) igår va ja mamma å pappa å kolla på gladögon till mamma (fast ja å pappa fokuserade mest på å prova dom allra fulaste å roligaste! =) så mamma fick inte så mycke hjälp av oss kanske men kul hade vi =)) sen gjorde vi pizza hos dom å nu (söndag) skiner solen från en blå himmel å vi har just kommit hem från lövhagen där vi va på promenad å grillade korv jag, johan, mamma, pappa, lukas, peter, gittan, liam å norsk. helt fantastiskt! =) nu ska vi städa (mindre fantastiskt =/) men hoppas du har en lika mysig helg som oss! vi saknar dig massa!!! puss puss puss

2009-10-18 @ 15:50:54
Postat av: jess

mamma; tack mamma du är bästaste bästa mamsen =) älskar dig!!



sandra; åhh.. va avis jag blir, saknar!! min helg va oxå toppen, ska precis skriva ett inlägg =) älskar dig!! puss

2009-10-19 @ 04:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0