Veterans Day

Här firas idag Veterans Day, vilket innebär ledigt för barnen å sovmorgon för mig. Eftersom mamman oxå är ledig på onsdagar så fick jag sova ut å behövde inte vara uppe förrän 11. När jag kom upp blev de frukost å sen kakbakning. Mamman tog me barnen till tandläkaren å var borta i några timmar. Jag stannade hemma å myste me bebisen. När hela familjen sen kom hem blev de matlagning å middag.
Min värdmamma hittade kaviarn i kylen idag, haha =D
"Jess, is this yours?"
"Oh yeah, I bought it at IKEA"
"What is it?"
"It's kaviar, typicall swedish"
"Oh, how do you eat it, on a sandwich?"
"Yes!"
"Do you like it?"
"Not really, but it reminds me of Sweden so that makes it taste so much better"
"Oh, okay!"

Jag åkte till Target för att köpa lite småsaker å när jag kom hem blev de lite lunchfix inför morgondagen. Jag slängde på mig pyjamasen å kröp ner i min soffa med datorn för att spendera 2½ timmar me
Tilda på skype. Vi pratade verkligen om allt, allt, allt. Tog igen förlorad tid å hade de allmänt mys. Vi planerade saker vi måste göra när hon kommer å hälsar på. De närmar sig nu, januari är inte alltför långt borta!

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0