Thanksgivingsmorgon

Vaknade i morse av ett sms från mitt värdbarn I luv u, happy thanksgiving
Dagen började alltså väldigt fint. Gick upp i min pyjamas, tog en kopp kaffe å mös ner i soffan me min värdfamilj å tittade på Thanksgiving paraden som hålls i NYC. Efter ca halva paraden började dom två yngsta dansa framför tvn, pappa gick å duscha, bebisen behövde badas osv, så alla gick åt varsina håll, så nu kikar jag på slutet av paraden i mitt rum medans jag bloggar =) Riktigt tuff parad. De är en massa kända människor, sjuuukt massa folk å stora ballonger me alla möjliga tvfigurer. Man kan inte förstå hur stora dom faktiskt är!
Idag är dagen att visa sin tacksamhet. Jag har så mkt jag är tacksam för just nu.
Jag är tacksam för att jag har en så fin å stöttande familj hemma i Sverige.
Jag är tacksam för alla fina vänner som fortfarande bryr sig om min där hemma.
Jag är tacksam för min fina värdfamilj som tar hand om mig å låter mig vara en del av familjen.
Jag är tacksam för möjligheterna jag har under mitt år här.
Jag är tacksam för alla nya vänner jag hittills träffat.
Jag är tacksam för allt jag fått å kommer att få uppleva.

Jag känner mig full av kärlek å värme idag. Just denna dag passar de så bra. Jag hoppas att ni där hemma, trots att ni inte firar Thanksgiving känner mig tacksamhet. Å att även ni tar den här dagen till att fundera på va ni är tacksamma för. De finns så mkt när man väl tar sig tid att tänka till. Idag tänker vi bara positivt.
Happy Thanksgiving ,jag tänker på er!

Miss you all, take care
love Jessica


Thanksgiving Day Parade in NYC


Den berömda kalkonen

Kommentarer
Postat av: johan

du kanske hör om det... Friday%28shopping" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/BlackFriday(shopping)

2009-11-26 @ 16:53:44
Postat av: jess

har redan koll på de ;) jag är beredd =)

2009-11-26 @ 17:32:57
Postat av: Syster

Vi firade oxå här hemma igår! Ja å Johan firade 5 år =)

Hoppas du fick en toppen thanksgiving å att du hittar en massa roliga å fina grejjer på rean idag =)

älskar dig!!!

2009-11-27 @ 09:05:03
Postat av: jess

åh grattis!! hade ni mys? va gjorde ni? romantisk middag? =)

thanksgiving va toppen! å rean va grym =)

älskar dig oxå!

2009-11-27 @ 18:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0