Svenska flickor

Vilken helg de blev, ännu en att minnas =)
Igår var jag hemma me bebisen hela dagen. Barnens kusin, tjejen som är amerikansk militär, kom hit en stund på dagen för att mysa lite me bebisen. När hon åkte hem tog jag bebisen i barnvagnen på en timmes powerwalk i den gassande solen. De va så fint, mysigt å varmt! När barnen sen kom hem satt vi å ritade å sen tittade vi på en Barbie-film, där jag somnade i soffan framför tvn. Vaknade när de va dags att åka till kusinerna på pizzanight. Eftersom min värdmamma gått å blivit sjuk så skulle jag å min värdpappa ta me oss barnen å hon stanna hemma å vila. "5" blev förtvivlad att mamman skulle stanna hemma å bestämde sig för att gråta hela vägen till kusinerna. Efter middagen åkte jag hem, slängde ihop en partyoutfit å blev upplockad av Emma å Emilie för att åka hem till Emilie. Där blev de fix inför kvällen å sen en taxi till Rockville Center å Kesey's där vi spenderade resten av kvällen. Vi hade riktigt kul, jag, Emma, Emilie å Evylyn, Hannah å Gabi som vi träffade på plats. Träffade mkt konstiga människor. En brandman som klankade ner på sig själv men ändå hade modet att fråga om jag ville följa me honom till brandstationen. Jag tackade vänligt men bestämt nej å ljög om att jag var tvungen att skynda mig hem. Började därefter dansa me en irländare som va sjuukt duktig på att dansa. Slutade me att jag å Emma hamnade på en lite efterfest hemma hos han å hans vänner. Däremot hade vi inte sådär superkul på "efterfesten" så vi tog en taxi hem. När vi smög in på gården hemma hos mig vid 6-tiden på morgonen å skulle öppna dörren, öppnades den ist från insidan. Där stod min värdpappa i sin pyjamas me hunden under armen. "Jag släppte precis ut hundarna å tyckte jag såg två uppklädda tjejer i högklackat smyga runt här utanför" Han skrattade lite åt vår sena/tidiga hemkomst å frågade om vi haft kul innan han sa god natt. Emma å jag slängde oss i min bädd soffa ¨å somnade, fortare än fortast.

Vaknade idag vd 12-tiden mitt på dagen. Vi slängde på oss kläder, plockade upp Emilie å åkte för att äta pizza. Efter pizzan blev de fika på dunkin å 3 timmar senare blev de hemfärd. Väl hemma vart de en dusch å lite plock i rummet innan jag å Gabi åkte för att titta på "8"s dansshow The Nut Cracker. Resten av våra värdfamiljer ska gå mitt på dagen i morgon ist. Hon var så vacker å duktig min lilla åtta åring. Jag blev stolt, som om hon var min egna. Hela showen var för övrigt väldigt fin. Första gången jag tittar på ballet faktiskt.
På hemvägen köpte jag donuts till henne ist för blommor. Å när vi lämnat av henne hemma åkte vi för att äta lite. Nu halvligger jag i soffan. Trött å sliten efter helgen. Men kul har jag haft!
Ska titta lite på Twilight innan jag somnar för i morrn blir de New Moon, å jag måste färska upp mitt minne.

Miss you all, take care
love Jessica





(fixar fler bilder i morgon)


J; Jag brinner!!!
E; Du luktar bränt....!

Kommentarer
Postat av: mickis

har dom hundar!!! det har du val inte sagt tidigare. usch vad avis jag blev. irlandare ar toppen, jag ska dit nar jag kommer hem banne mej. du kanske ska med :D

2009-11-22 @ 08:59:29
Postat av: jess

haha inget att vara avis på... ;P

nja, kan u följa som sällskap till dig, men inte för ngn annan orsak =P

2009-11-23 @ 04:58:39
Postat av: Syster

Herregud! Du vet då hur man sätter skräck i en stackars gammal skör storasyster!

2009-11-23 @ 16:54:34
Postat av: jess

haha vadå då?

2009-11-23 @ 17:07:15
Postat av: Syster

Gå på efterfest HEM till några snubbar?? Har ja inte uppfostrat dig bättre?

2009-11-24 @ 10:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0