Shopaholic

Gjorde inte mkt idag. Tog mig till en smyckeaffär "in town" för att fixa klockan jag köpte, den va för stor så jag behövde justera storleken runt handleden lite. De skulle ta två timmar att få den klar, så jag passade på att gå till postkontoret för att höra hur de är me att skicka paket inför julen. Jag lämnade posten me en tom kartong under armen å en lite bunt papper att fylla i. Fint, nu är man på g iaf!
Jag valde mellan att åka hem å titta på tv eller ge mig ut i reans hysteri ännu en gång. Svag som jag är föll jag för frestelsen att komma hem me fulla kassar å nya kläder att beskåda. Jag styrde mot de lilla köpcentret, just för att de är närmast om de skulle visa sig vara omöjligt att få parkering. Omöjligt va de inte, men de tog mig närmare en halvtimme innan jag fick en plats. Jag spenderade en intensiv timme me shopping, å ensam va jag förstås inte. Kom iaf hem me ett par nya skor å ett linne.
När jag kom hem vart de lite skypning me pappa (å lite mamma). Vi pratade om deras kommande resa hit, å nu ser de faktiskt ut som att vi kan ha ett datum att se framemot. Vi får se efter helgen om några biljetter blivit bokade! =)
Jag packade lite å sen kom familjens kusiner hit å de blev pizza-night. Dom åkte ganska nyss hem så jag har fixat lite tvätt, packat klart å duschat. Blir inte så många timmars sömn som jag räknat me, men men. Planer är lite till för att spricka. Ser så fruktansvärt mkt fram emot Washington DC i morrn!!

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du får det underbart i D.C! Det är en jättehärligt stad och finns mycket att se!

Kram jessica

2009-11-30 @ 04:00:47
URL: http://jessicasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0