Party in the USA

Kylan kom me vinden idag! Herregud va kallt de va, å blåste gjorde de ju såklart. Att köpa vantar blev idag ett faktum! Idag när bebisen sov passade jag på att dra på en ABBA-skiva som jag hittade. Vilken nostalgi! Efter de tittade jag lite på American Pie innan de han vaknade upp å krävde min uppmärksamhet. Efter lite mjölk somnade han igen å jag slängde mig i soffan framför Tom & Jerry. Barnen kom hem lite tidigare idag, så nu slappar dom framför tvn. De ser ut som de blir utgång för mig i NYC ikväll. Vi får se hur de blir å hur de löser sig, men jag hoppas de blir av iaf =) Nu väntar vi på kvällens middagsgäster för att sen ha den traditionella pizza-nighten.

Igår när jag gick hem från skolan efter att ha lämnat "8" mötte jag en man. För att ni ska få en bättre bild av min upplevelse kan jag tala om att han va ganska stor, mörkhyad, bar en ryggsäck å hörlurar. Han sjöng för full hals där han gick på trottoaren. Å bra sjöng han! Precis som man föreställer sig kan hända i filmer, men inte i verkligheten, iaf inte i Sverige. Han sket i va andra tyckte å körde sitt race. Men jag gillade de! Nästan så jag skulle smyganmäla honom till Idol..!

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0