Ibland knackar lyckan på dörren

Idag va en seg dag.. De va bra men ändå seg. Jag va hemma några timmar med fyra barn varav tre av dom hade feber å den fjärde har en förkylning. Vi myste bara hemma i soffan så dom kan bli friska. Till middag blev de frukost. Alla hjälptes åt att göra pannkakor å omelett. Till de blev de ett glas apelsinjuice å en kopp kaffe, riktig söndagsfrukost. Mysigt va de iaf =) Efter middagen åkte jag å Gabi för att köpa en kaffe. Nu kom jag precis hem. "8" vill inte släppa taget om mig idag, så hon följde me mig ner i mitt rum, säger att hon vill ha en sleepover å
nu sitter hon tätt intill mig i soffan. Hon har skrivit me både min mamma å tilda på msn idag =) haha så söt!
Själv funderar jag över den vanliga frågan "What to wear?" inför morgondagens (för min del) Thanksgiving premiär. Blir nog något casual but classy ;) haha

Fick ett väldigt uppiggande samtal av Jenny idag, ngt i stil me; "Du...gissa va jag har fixat åt dig å mig?! Biljetter till Tyra Banks Show!!"
För de första tycker jag att Tyra Banks är grym å för de andra är de ju en tv-inspelning i NY. Vilket absolut bara inte får missas =) Underbara Jenny som fixat ♥
Dessvärre är de mitt i veckan (iofs inte förrän i januari) men de blir ju problem me barnen. Fast när jag berättade för min värdmamma att vi fått biljetter sa hon bara; "Klart du ska gå! As coolt ju! De löser sig me barnen."
Hon är ju för bra hon oxå.

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Syster

Ja vill oxå gå på Tyra Banks Show!!! avis å surar

2009-11-26 @ 09:22:31
Postat av: jess

haha =D lovar att tala om för dig hur de va sen ;)

2009-11-27 @ 18:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0