De går fort när man har roligt

Oj så tiden går! Jag är snart inne på min 3:e månad här i amerikat, å nog trivs jag allt. Saknaden av er där hemma är stor, de ska ni veta, men jag ångrar inte att jag är här. Vi har desto mer tid att ta igen när jag kommer hem.
Idag var jag hemma i stort sätt hela dagen. Enda gången jag lämnade huset var när jag skulle hämta å lämna "8" i skolan. Jag jobbade faktiskt hela dagen idag, fram till kl 7 på kvällen. Jag var hemma me bebisen hela dagen, men eftersom han mest sov så passade jag på att tvätta lite å omorganisera lite i barnens rum.
Efter middagen åkte pappan på ett möte me "10" å mamman på ett annat möte. Jag å småflickorna gjorde klart läxor, fixade lunchen till morgondagen å tittade på film. När mamman kom hem umgicks jag lite me henne å barnen tills Emma kom hit. Vi tittade klart på filmen vi hyrde i söndags(?) å pratade. Som min helg ser ut nu så blir de NY i morgonkväll, IKEA på lördag dag å jobb på kvällen å sen NY me på söndag me Jenny. Vi får se hur de går me dom planerna =P En annan plan som även blev "spikad" (snarare typ tejpad för den inte är helt säker) är att tildisen kommer å hälsar på mig i januari. Hoppas hoppas hoppas!

Miss you all, take care
love Jessica








Bilder från gårdagens promenad

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätte mysiga bilder! Pussar

2009-11-06 @ 06:07:07
Postat av: Tilda

yeah jag kommer i januari med största sannolikhet, woho!!

2009-11-06 @ 11:50:50
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0