Dagen som försvann

När jag ska försöka komma på vad jag gjort kan jag knappt minnas. Dagen bara försvann. Jag plockade lite, omorganiserade lite i garderob, badade bebisen, vilade lite i soffan å satt vid datorn. De regnade idag, så när jag låg där i soffan å tittade ut genom fönstret kunde jag inte annat än att njuta. Att sitta inomhus när regnet smattrar mot rutan är mys. Kom inte å säg ngt annat. Mamman hämtade "8" från skolan idag, så jag stannade hemma å plockade "5" från bussen. Jag hjälpte dom båda me läxorna, fixade inför å skjutsade till dansen. De blev bara jag, min värdmamma å "5" som åt middag tillsammans idag, eftersom dom andra va på ute på aktiviteter å andra bravader. Kycklingsallad blev de, mums =)
Efter middagen åkte jag till gymmet. Har haft ett litet uppehåll nu pga av ngt jädrans virus jag har i kroppen som vägrar att ge sig. Men nu är de i stort sätt bara en grym hosta jag har kvar. Jag bestämde mig för att ignorera den å sätta igång me träningen igen innan jag säckar ihop helt. När jag trampade på där på löpbandet såg jag en kille som ruscha på som sjutton några löpband ifrån mig. Han sprang allt va benen orkade. Svettig som en tok va han oxå, men de är ju inga konstigheter, speciellt inte på ett gym. Rätt va de va så försvann han å minutrarna efter dök han upp på löpbandet brevid mig. En genomträngade lukt som rent ut sagt påminde om en blandning av skit å svett gjorde de svårt att andas. Som alla vet är de ju en fördel om man kan andas när man tränar. De blev alltså me andra ord en konst för mig att överleva dom sista minutrarna på bandet. Kräkreflexerna gjorde sig påminda.
Efter gymmet plockade jag upp Gabi för en varmchoklad å lite skitsnack. (jaa Johan, du som tvivlat, denna gången blev de endast en varmchoklad. no donut)
Nu kom jag precis ur duschen, sitter i min pyjamas i sängen, lyssnar på jay-z å väntar på att håret ska torka lite. I morgon blir de upp extra tidigt, har en skypedejt på g!

Miss you all, take care
love Jessica

Bilder från söndagen, tagna me Jennys kamera







Mini cupcakes!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va fin den bilden på er 3 längst upp var :)

Pöss

2009-11-13 @ 15:58:36
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: jess

tack, de va gulligt av dig =)

puss!

2009-11-14 @ 04:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0