Changeling

Dagen har varit mest effektiv, utan speciella händelser. Jag hade hand om bebis en stund, som då somnade i min famn. Jag var på gymmet, tvättade å plockade. "10" hade blivit hämtad av sin mamma  skolan när jag kom hem från gymmet, för hon hade feber. När alla barnen sen va hemma vart de kakbak å läxläsning.
Efter middagen läste jag en bok för "5" innan jag slängde mig ner i min soffa framför Changeling som gick på tvn ikväll. En lång film, hjärtskärande å spännande, vilket gjorde den bra. Tyvärr missade jag slutet å vaknade nyss från ljudet av tvns kommande program.. Attans!

Ikväll blir de inte roligare än så. Är så trött att ögonen går i kors. Ska passa på att gå å lägga mig medans jag fortfarande är trött å klockan inte är allt för mkt. Sweet dreams

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0