Winter wonderland

Ingen utgång blev de igår. Ist stannade Emilie och Gabi hemma hos mig pa film å snask. De va en blizzard ute hela gårkvällen och natten. De har kommit ca 16 inches snö! När vi vakna i morse (redan vid 9-tiden) va de helt vitt ute. De va ruksigt hög snö på så kort tid! Min värdpappa å alla grannarna va ute å skottade fram gångvägar å försökte hitta bilarna under snön. Jag å flickorna tog oss en kopp kaffe å en bagel innan vi startade dagen på riktigt. När dom åkte hem slängde jag på mig å barnen kläder å gick ut i snön för att försöka få ihop en snögubbe, vilket gick mindre bra. Snön va pudrig å efter max 15 min ute började dom klaga på att dom va kalla å hade snö innan för jacka, skor å vantar. De blev inte mkt mer än så.
Efter en dusch åkte jag me familjen till (försök häng me nu...) min värdmammas systers mans föräldrar, för lite julmys. Vi åt middag, fikade å lekte lekar. Jag å Gabi gick ut me barnen i snön en stund oxå. Vi lekte en jätterolig lek som gick ut på att man tar en massa presenter, använder sig av tre tärningar som går runt. För att få välja ett paket måste man få två lika. Man kan även välja att tag ngn annans paket. Riktigt kul va de!
Nu kom vi nyss hem. Klockan är snart 10 så jag ska passa på att gå å lägga mig i tid för en gångs skull!
Förresten så såg jag tomten på en brandbil idag, de ni!

All kärlek till mamma å pappa som skickat ännu ett paket till mig! Detta innehållandes två till julklappar å en Veckans NU. Ni vet hur man gör mig lycklig. Tänker på er ♥

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0