Upp å ner

Har väl mått lite bättre idag. De går liksom som i vågor. Ibland mår jag bra, å nästan stund kallsvettas jag å vill inte annat än att vila. Men de är i stort sätt de enda jag gjort idag, vilat. Hade bebisen under dagen. Min värdmamma frågade om jag vill att mormorn skulle ta honom under dagen men jag sa att de var okej. Vi båda sov nästan hela dagen, åt lite å tittade tv. Mamman underlättade allt för mig idag, jag slapp hämta å lämna i skolan å hon gjorde bara dagen så mkt enklar för mig så jag kunde vila så mkt som möjligt. Hon bad mig att göra absolut ingenting för att må bättre.  Väldigt omtänktsamt me tanke på att hon själv inte känner sig helt kry.
Nu ligger jag i min soffa å tittar på tv. Har ätit lite av mitt svenska godis som jag sparat på till just såna här tillfällen, då man måste ta till säkra sätt att friskna till sig på.

Tittade precis på Elle DeGeneres, å jag måste bara säga att om jag våra lagd åt andra hållet skulle hon vara kvinnan för mig! Hon är bara för klockren! Dessutom började 12 days of giveaways idag. Mmh, julmys, me like!

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0