Tomteverkstad

Vet inte vart dagen försvann.. Va hemma me bebisen på dagen. Sen gick vi å plockade upp "5" från bussen å därefter "8" i skolan. Blev en mysig promenad då solen sken. Dock va de kallt men jag klädde på både mig å bebisen ordentligt å så tog jag me vantar till flickorna. När vi kom hem bröt ett mindre kaos ut. Barnen sprang runt, skrek å ville inte riktigt lyssna, men stormen va över ganska så fort.
Skjuts till dansen å sen matlagning. Eller ah, snarare värma på redan lagad mat å koka ris, inte svårare än så.
Efter maten tog jag tag i julkorten som jag skulle printa på CVS. Eftersom jag igår upptäckte att dom inte tar mitt minneskort från kameran i deras maskiner så fick jag åka till Gabi för att låna hennes usb-minne innan. Köpte me mig en Ben & Jerrys så när jag kom hem tände jag mitt lilla ljus me doft av vinter, tog fram alla paket å började me nerpackning i kartongen, namnettiketer å rim. Nu när jag börjar känna mig klar är klockan mkt.. I morrn ska paketet skickas å julkort postas!

Miss you all, take care
love Jessica


Jag å Jenny i ett soligt Soho innan min kamera gav upp helt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0