Tomtemor på shoppingturné

Droppade "8" i skolan i morse å åkte raka vägen till de stora köpcentret. Kan tala om att halv 10 på en onsdagmorgon va de i stort sätt helt tömt på folk. Men fortaren än jag hann reagera hade de fyllts på. Jag hittade riktigt bra grejjer som jag är riktigt nöjd me! Så äntligen har jag kommit igång me julshoppingen igen, men nu till familj nr 2. Å jag har lite pejl på va jag ska kirra i helgen.
Drog till gymmet efter middagen. Måste träna bort lite fett innan de ska ersättas me "julfettet". Efter nyår är de iaf hårdkör! Satan i gatan va jag ska bli duktig då!
Nu sitter jag me lightpopcorn å sneglar lite på "Happy Feet" medans jag bloggar å pratar skit me lite vänner över internet.

Skypade me mamma å pappa idag. Fick även se Lukas i camen. Jag älskar dom så de gör ont! (sandra känn dig inräknad) Så underbart fin familj jag har. Alltid är de skratt å bus, fastän jag sitter på andra sidan jorden. Jag älskar er! Å saknar er väldigt mkt ♥

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om du visste hur mycket vi älskar å saknar dig! Jul utan dig blir så konstigt!! Pussar å kramar/Mamma å pappa

2009-12-17 @ 06:04:30
Postat av: Syster

Right back at ya sis! =) Älskar dig helt galet mycket min lilla snuttgurka!!

miljoner pussar å kramar från storasyster

2009-12-17 @ 11:17:48
Postat av: Camilla

Hej! Det var l'nge sen. Du ska veta att jag tänker på dej varje dag. Det har varit mycket hemma för mej med jobb, flytt.. och Felix. ;) Vi ska flytta jag och mamma nu i helgen. Ska bli spännande. Har inte suttit vid datorn på hur länge som helst.

Hur är allt med dej? Hur ska ni fira jul? Jag ska fira med pappa i år. Mamma och Carro ska jobba.

Puss och kram! :)

2009-12-17 @ 17:25:25
Postat av: Morfar( men på riktigt Sinikka) och båda

Tack för det fina julkortet.

MOrfar är så stolt över dig.

Och jag måste säga, att där är flickan med ett STORT

hjärta.

Nog måste dina föräldrar vara så jätte lyckliga,

att ha fått och fött så underbara tjejer.

Vi önskar Dig en riktigt GOD JUL och ännu många

lyckliga stunder med din Amerika-familj.

2009-12-17 @ 18:44:07
Postat av: jess

mamma å pappa; kommer bli konstigt att inte vara hemma..! pussar å kramar



syster; kärlek till dig! pussar å kramar



camilla; de va de verkligen! vart ska ni flytta? vart jobbar du? =) allt är bra me mig! vi ska fira den 24:e hos min värdpappas föräldrar me den släkten å den 25:e ska vi vara hos min värdmammas syster me deras föräldrar å släktingar =) ska bli riktigt kul å mys. puss å kram



sinikka å morfar; varsågod =) tack själva! va snälla ni är, de värmer att höra! god jul på er! kramar

2009-12-18 @ 01:45:23
Postat av: CAmilla

2009-12-22 @ 13:10:43
Postat av: Camilla

Till nynäsvägen. Inte så långt från där vi bor nu. :P Jag jobbar på ett dagis i Jordbro. Är ledig över jul och nyår. Sen ska jag jobba till den 22 januari, vad jag vet. Det låter riktigt trevligt. :)

Tack så jättemycket för det fina julkortet! Vad söta ni var alla fem! ;)

Puss puss!

2009-12-22 @ 13:14:54
Postat av: jess

Camilla; jaha okej =) åh va mys me dagis! trivs du?

varsågod, va kul att du gilla de =) barnen va ju fina å uppklädda iaf, men men, tyckte bara de va en kul grej =)

ta hand om dig! pussar

2009-12-23 @ 05:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0