The Hangover

Vart en lugn dag idag. Barnen lämnade jag av hos kusinerna redan vid halv 11 i morse. Resten av dagen spenderade jag me bebisen. Vi lekte me hans nya leksaker och bara myste. Så himla fin!

Emma plockade upp mig efter middagen å vi åkte mot Long Beach för att hämta våra saker vi lämnat kvar hos Evylyn i helgen. Skrämde nog hennes värdmamma en aning när vi prasslade i hallen!
På vägen hem letade vi efter ett specifikt hus. Gata upp å gata ner åkte vi upprepade ggr. Mission blev accomplished, men nog såg vi ut som två idioter i bilen, gömda bakom huvorna!
Vi hittade även de mest juldekorerade huset jag någonsin skådat!! Bilder kommer på de.
Väl hemma hos mig kom även Emilie å vi lassade upp daim, paradis-choklad, marabou-choklad, zoo, pepparkakor, julmust och LUSSEBULLAR! Emma hade ju för sjutton glömt bort (hur man nu kan glömma bort en sån sak?!?!) att hon hade lussebullar i frysen, som hennes syster tagit me när hon hälsade på. Åååååh så vi mofflade! Men de är ju bara några dagar kvar nu innan de nya året kommer me nya vanor; en nyttigare livsstil, dvs utan godis och andra onyttigheter...!

Nu är de dags för mig att sova. Humle å dumle åkte precis hem å jag har ont i magen av allt skratt. Först såg vi ju The Hangover, om jag ska fatta mig kort; den grymmaste filmen jag sett på väldigt väldigt länge, KLOCKREN! (måste köpas) och sen fortsatte vi me våra urlöjliga men dock asroliga internskämt! Om ett gott skratt förlänger livet, kommer jag leva väldigt länge =)

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: m

JA DEN ÄR SJUKT ROLIG!!! ja kissade nästan på mig!!

Fy sjutton. Hahaha

2009-12-30 @ 17:10:01
Postat av: Emma

Mmmmmmmmm DEN va god :D

Stel kram på den!

2009-12-30 @ 17:40:44
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0