Swedish julshopping

När jag vakna i morse trodde jag att jag skulle dö.. Eller ah nästan iaf. Va så äckligt trött. Men de va bara att ta sig upp, å väl uppe kvicknade jag till. Roade mig me att omorganiser bland barnens kläder idag, eftersom lådorna var i mer eller mindre kaos. Sen plockade jag lite i mitt rum å lite i övriga huset. Lekte me bebisen å läste böcker för honom. De blev julböcker passande nog. Efter att ha plockat upp "8" i skolan tog jag "10" till CVS för att köpa lite saker hon behövde inför ett skolprojekt. När vi kom hem slocknade jag på soffan i väntan på att middagen skulle bli klar.
Efter middagen åkte jag iväg för att bli klar me min julshopping till min familj där hemma i Sverige. De är så otroligt svårt när jag vet att jag har både plats- å viktgräns på sakerna jag köper. Klockan 10 kom jag hem, relativt nöjd me de jag inhandlat. De ligger mer tanke bakom presenterna än de kanske verkar, jag vet inte. Slitigt har jag iaf gjort för att få till allt. Å perfekt plats fick de i kartongen oxå! Har dock lite fix me några enstaka saker innan jag kan skicka iväg de.

Något jag absolut inte får glömma att nämna är hur underbara mina älskade föräldrar är! I lördags när jag var hemma en snabbis för att lämna bilen å plocka ihop lite kläder att ta me mig, låg ett paket nere i mitt rum. Från mamma å pappa. En chokladkalender, pilgrimsörhängen (som jag önskat mig av dom i julklapp), en kexchoklad, ett brev, julkort; ett till mig, ett till mina värdföräldrar å ett var till alla barnen. Mina föräldrar är dom finaste. Tror inte ni förstår hur mkt ett spontant paket betyder. De betyder väldigt mkt.
Min värdfamilj uppskattade julkorten oxå. Barnen tyckte de va coolt me kort från Sverige. Tack tack tack, tusen tack!

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Mamma

De va ingenting! De e kul att du blir glad! Vi älskar dig å saknar dig massor. Puss på dig!

2009-12-08 @ 06:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0