Mår som man förtjänar ?

Jag mår skit.
Natten genomleds av kallsvettning å huvudvärk. När jag vaknade i morse kände jag mig mer död än levande. Min värdmamma gav mig värktabletter å lät mig gå tillbaka till sängen. Hon kom ner för att kolla till mig å berätta att hon bokat tid hos mig hos doktorn. Kl 12.10 hade jag en tid. När jag kom dit vart jag bra ompysslade av doktorn. Han va väldigt snäll å tog sig friheten att kalla mig Jess (vilket nästan alla amerikanare gör när dom vet att jag heter Jessica). Han lyssnade på hjärtat, kollade öronen å halsen. Jag fick en nässpray för att underlätta andningen. Han trodde inte att de är ngn influensa jag har, utan att jag bara haft oturen att få minsta lilla skit barnen tar me sig hem från skolan. Men han ville vara säker på att han inte missar ngt så han ville ta ett blodprov. Ja, Sandra, jag fick en nål i armen.
När jag kom hem mötte min värdmamma mig utanför dörren för att höra hur allt gått. Hon erbjöd sig att laga mat åt mig eller fixa te.
Resten av eftermiddagen spenderade jag i soffan, framför tvn me barnen. Efter middagen la vi oss i soffan igen å tittade på Christmas in Rockefeller Center vilket är en show där massa kända artister sjunger julsånger å dom tänder den stora granen framför Rockefeller Center. Riktigt mysigt.
Nu ska jag försöka sova. Hoppas på en lugnare natt.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Syster

men lilla skruttan så kunde inte ja vara me å hålla dig i handen :( hoppas allt gick bra ändå å att du mår bättre idag.

miljoner krya på dig kramar från storasyster

2009-12-03 @ 09:20:23
Postat av: jess

de gick bra =)

älskar dig!

2009-12-04 @ 03:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0